Mars

Mars var en jobbig månad. 
Började med tandläkarbesök. Tycker det är det värsta som finns. Är så hemskt och jobbigt. 
Dags att laga 2 tänder. Men fick ta fet i två omgångar för jag behöver bedövning och det var en tand på varje sida. 

Vi jobbade på.
Alina fick åka barnens Vasalopp och månaden avslutades med att vi vakade över min farmor när hon somnade in. I en vecka satt vi vid hennes sängkanten innan hon släppte taget. 
Det var en jobbig dag.
Jag klarade inte av att sitta där när slutet kom. 
Kändes helt rätt beslut från min sida. 
Var där före och efter en lång stund.

Innan farmor somnade in så hann jag berätta för henne att jag bar på en hemlighet. 
Ett litet mirakel som hade flyttat in i magen. 
Så några dagar var det bara hon och jag som visste det. Kändes så skönt att få berätta det för farmor innan hon somnade in och flyttade upp till molnen. 

På bilden nedan myser min farmor Alina med min lilla förstfödda Alina. 
Som har fått sitt namn just efter farmor.
För att hedra henne.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0