April

En månad då det hände en hel del.
Största glädjen var att graviditeten fortlöper och jag fick kraftiga symtom och illamående och trötthet. 
Vi åkte till stugan över påsken och firade. 
Var ute och pysslade med lite ved. 
Alina var påskkärring och delade ut ägg. 



Vi begravde fina farmor och det var en jobbig dag.
Att ta farväl en sista gång fast det växte ett nytt liv inom mig. De böt verkligen plats. 


Alina fick gå på badhuset och ha roligt.


Jag började ett nytt jobb. Ett sommarvikariat på polisen. Det var roligt och lärorikt. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0