Oktober

I mitten av oktober tog mormor med Alina på moraträsk. De kom och spelade i Boden.

Sen hände det en olycka. Duschen gick sönder när Marcus precis hade duschat klart så glaset fastnade på hans kropp. Jag fick hjälpa bort med glas och lyfta bort ställningen till glasväggen som låg mot hans arm.
Alina blev orolig för hon satt i badet. 
Jag hade precis duschat och tankarna var överallt. Vad hade kunnat hända? Alina hade precis sagt innan hon gick i badet att hon ville duscha med pappa. 
Men valde till sluta att sitta i badkaret och leka med alla leksaker istället. Tänk om hon också hade varit i duschen när den gick sönder. 

Fick skicka Marcus till vårdcentralen sen så han fick sy sina sår. De var rejält djupa några av dom. 

Fortsatte med akupunktur 1 gång i veckan för att lindra min ryggvärk. Var bara tillfällig lindring inte så långvarig. 

21 oktober hade jag bokat in en Gravidfotografering 
och jag fick många fina bilder därifrån.
Se bara på dessa. 










Halloween kom och Alina firade lite på förskolan.
Jag fick måla en pumpa i ansiktet innan förskolan på Alina och hon var så nöjd. 



Nu har jag lagt upp månad för månad en sammanfattning och november och december kommer bli mer detaljerade.














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0