Strumpstickor

Strumpstickor
Nu äntligen har jag kommit mig för att köpa nya.
Dessa är de tradionella i gråa hårda i stål.
De funkar att sticka med men jag kände att jag fick ont i händerna.
 
 
Så jag bestämde mig för att testa att köpa bambu stickor.
Strumpstickor i trä.
Oj oj vilken skillnad säger jag bara.
 
 
 
Mycket mer harmoniska att jobba med.
Jag får inte alls lika ont i händerna av dessa. 
 
Så mitt tips till er, köp dessa. 
Det är värt priset, för dom är mycket dyrare men jag ångrar inte en sekund.

Ångrar bara att jag inte köpte dom tidigare..
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0