Söndag

Söndagen kom fort och det var dags att packa ihop.
Packa bilarna och sen styra hemåt.
 Hem till Boden. 
körde hem och tömde bilen hemma, körde förbi
pappa och mamma och lämnade av tv som fick åka med oss för den rymdes inte
i deras bil när även syrran var med i helgen.
 
Körde sedan vidare till Farmor och hälsade på henne
innan vi handlade och tillsist kunde äta middagoch landa i soffan hemma. 
Marcus fixade disken och jag packade upp väskan.
Så det blev gjort direkt.
 
 
 
 
Latmans middag
 
 
Enkelt och gott.
Marcus kokade ärtsoppa till middag.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0