Mystorsdag

En ledig torsdag som blev en mystorsdag.
Hade lång sovmorgon med min man och hade en lugn och stilla morgon. Den fortsatte i samma anda hela dagen. 
Vid halv 1 åkte han till jobbet och i samma veva kom min vän Marit och hennes dottern. 
Vi gick på en promenad så L skulle somna. 
En kylslagen promenad då termometern visade minus 25. 

Vi tog det lugnt och satt och pratade medan hon vilade. Vi stickade lite och sen när L vaknade slog vi på barbapappa som hon satt och tittade på. 
Vi fikade lite bulla och drack saft. 

Vi busade och sen åkte vi på max och åt middag. 

Medan vi väntade på maten satt vi och målade lite. 

Kvällen avslutades med att vi alla 3 för till mamma som hade tupperware party. 
Bakparty då vi bakade lite med produkterna och sedan fikade vi det vi hade bakat. 
En mysig lång dag blev det. 
Sis
2019-02-09 @ 16:16:52

Vilket mysigt sällskap på morgonkvisten, och snällt av dig att ställa upp ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0