Torsdag 27 sept

Efter en full dags jobb åkte jag hem och började fylla bilen. 
Marcus hade lagat stuvade makaroner och korv till middag så den var nästan klar när jag kom. 
Marcus hade Veckovila idag så han hjälpte mig lasta. 
Lastade även 2 cyklar på cykelstället eftersom jag inte skulle dra ner släpet. 
Mina kristalfigurer fick åka fastspända.



Gick bra och köra och när jag var framme hade mamma
gjort scones. Så jag åt 1 med ost på. 
Var riktigt länge sedan som jag åt scones. 
Tror inte jag ätit det sen jag flyttade hemifrån för 7,5 år sedan. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0