Önskelista 2018

Jag får många många frågor om vad jag önskar mig nu när det närmar 
sig min 30 års dag. 
Jag hade inte tänkt skriva ett blogginlägg om detta eftersom att vi nu 
bor i Boden, men många säger att det är så
smidigt att gå in och läsa samt att det efterfrågas bilder. 
 
Får försöka knåpa ihop något som kan likna en 
önskelista, men har lite svårt med det. 
Utan inbördes ordning. Observera att alla inte har bilder till sig. 
 
Sparesa till Estland
En skön långhelg med hotell och olika behandlingar. Inga
måsten, bara hålla koll på när nästa behandling är och mysa på, gärna med sällskap.
 
 
Bordsljuslykta med fjäril 
Visst är den typiskt mig?
 
 
 
Klocka
ur och penn
 
 
Denna var bara så läcker.
 
Halsband
Caroloine Svedbom
Har ett par örhänge, vill ha halsband i samma.
 
 
 
Jacka, parkas lila
 
Filt Ingabritta IKEA Blekrosa,
har en vill ha en till lika som jag redan har
 
 
 
Bismark armband 

Bismark örhänge
 
 
 
Massage
 
Pedikyr
 
Behandlingar åt mig själv. 
 
 
 
 
 Det är vad jag kommer på nu.
Men blir lika glad om ni kommer på något annat. =)
 
 

Anonym
2018-11-22 @ 11:18:17

Fin önskelista, Vilken av klockorna gäller? Höger eller vänster? 😊

Svar: Tycker om båda. Kan inte riktigt bestämma mig. Marcus har info om namn och nummer på klockan.
fjarilkarin.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0