19 november

Jag har fått en del önskningar om olika inlägg som jag ska göra. 
Ska skriva ner och publicera dom snart. 
1 har jag redan publicerat och det var min önskelista. 
 
Den 19 november 2010 är ett datum jag aldrig kommer att glömma. 
Dagen då jag for upp till Kiruna med väska och
massa pirr och fjärilar i magen.
Jag hade träffat Marcus redan innan, men var rejält nervös över att åka
tåg själv upp och att han skulle stå där på perongen. 
Tåget var lite tidigt, så han fick panik och fick stressa till tågstationen. 
Eftersom jag inte hande åkt, hade jag inget riktmärke av hur länge det skulle ta att komma 
in till stan från det märket. Så när dom ropade upp i högtalarna, 5 minuter till Kiruna
så skickade jag det i ett sms till han och då fick han panik. 
Han ville ju stå och vänta. Men som sagt, är man före tidtabell är det inte så enkelt. 
Inte ofta SJ varit i tid. Han var ändå snabb, hade hunnit av tåget och rundade stationshuset så kom 
han åkande.
 
Dagen då det blev vi.
 
 
19 november 2018. 
Jag var ledig och mötte upp min vän på stan för lite surr. 
Åt middag med mamma och hade fullt upp hela eftermiddagen. Marcus jobbade eftermiddag.
När jag kom hem sen på kvällen så hade han ändå hunnit med att köpa 
blommor till mig och skriva en liten romantisk lapp åt mig. 
Lappen och gesten att köpa mig blommor rörde mig till tårar. 
 
Fick en fin rosbukett
 
 
 
 
 
Han är så fin och omtänksam min make. 
 
Älskar dig <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0