Lördag

I veckan har Marcus jobbat natt. Så han kommer hem och lägger sig lagom till att min klocka ringer och jag ska kliva upp och åka till jobbet. Förutom nu när det är helg. Idag behö de jag inte vakna när han kom och det var så skönt. 
Jag vaknade vid 9 men låg kvar till halv 11. 
Då kände jag mig redo för dagen. 
Åt och klädde mig så jag åkte iväg och handlade lite. 
Precis när jag var klar och kom hem så klev Marcus upp. 

Medan han promenerade så rensade jag blomrabbatten 
Det var ett tag sedan så det behövdes. 

Var inte så noga så är kvar lite Men det grövsta tog jag bort. Så nu ser man att det är blommor där iallafall. 
Det gjorde man inte innan.



Resten av dagen har jag suttit och sett film och broderat på min tavla. Nu är den nästan helt klar. 
Mitt mål var att bli klar i helgen med den. 
Hade det inte varit för att man behöver sitta och räkna alla efterstygn så hade den varit klar nu. 
Men nu är ögonen trötta så blir att fortsätta imorgon och gå och sova nu. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0