Fredag

Igår vid 13 tiden så kom mina föräldrar samt syrran på besök.
Jag slutade jobbet så jag kom hem precis samtidigt 
som dom körde upp på uppfarten.
Nå lite tidigare, tror jag hade hunnit varit hemma i 10 minuter innan dom kom.
 
Vi åkte på stan och fikade lite och sedan ville dom kolla om dom kunde hitta
något på Kappahl och deras rea. 
Jag hittade inget, men det fanns andra som gjorde det. 
 
Lyxfika
 
 
 
Sen for vi till oss igen och spelade lite spel innan det var
dags för mig att laga middag. 
När jag höll på med middagen så skickade svärmor sms 
och frågade om vi bjöd på kaffe, så hon kom förbi en sväng och vi avvaktade med middagen. 
 
Bjöd på oststrudel med sallad.
 
 
Det var riktigt gott. 
 
Satt i soffan och broderade lite på kvällen. 
Snart klar med min tavla som jag håller på med just nu.

Ni ska få se en bild när den är helt klar. 
Ni får hålla er till tåls. 
 
Nu ska jag fortsätta mysa med familjen. 
 
Angelica Wåhlin
2018-08-05 @ 21:42:48
URL: http://angelicawahlin.se/

Vad mysigt med fika :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0