Förkylning

Nu tror jag att jag har gått igenom alla klassiska symtom på
förkylning. Nu börjar jag bli less. 
Men då har jag varit förkyld i en vecka. Men nu är det bara den envisa hostan kvar. 
Hostan som sätter sig längre och längre ner känns det som. 
Men bara torrhosta iallafall.
 
Började med halsont och feber i torsdags förra veckan. 
Fredag kände jag mig hängig och gick hem tidiagre från jobbet. 
Mer feber och ögonen började rinna och vätska på lördag morgon. 
trodde jag skullef å ögoninflamation, men blev en lindrig variant isåfall. 
Snuva och nackstelhet kom också under helgen. Samt värk i ena örat till följd av detta. 
Men nu är det bara hostan kvar. Feber satt i sig till igår, men jag har jobbat i veckan iallafall.
Men har blivit lite kortare dagar än normalt pga bristande ork.
Varje kväll har jag sovit en stund i soffan men det hör väll till en förkylning att man är lite tröttare. 
 
Nu hoppas jag att hostan släpper det sista också.
Är jobbigt och gå runt och hosta mest hela tiden. Så nu ska den släppa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0