Bröllopet

Nästan så man återupplevde hela bröllopet om igen. I fredags fick vi bilderna som vi har skickat efter. Så på fredagen hjälptes vi åt att stoppa in dem i ett album.



300 bilder var det som kom.

I torsdags och fredags fick de flesta sina tackkort som vi skickat ut. Någon kanske får den på måndag.

Men annars var vi i tidningen igår lördag. I båda lokal tidningarna hade vi skickat in en bild. Ungefär så här såg annonsen ut.




Mamma
2014-09-12 @ 12:30:18

Härligt, ser fram emot att få titta på bilderna :)

Svar: Då får du komma hit och kolla på dom. Har dom i ett album
Karin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0