Avritad

Blev tidigare i höst avmålad av en toppen tjej.
Den alldeles egna donken.
Just nå håller hon en tävling med lite servettringar och julkort.
Allt som hon själv har gjort i hennes
företag som är nystartat.. Riktiga toppenkort.
Tro mig, har testat själv.

Här kommer resultatet på de två teckningar som hon har ritat av mig.
Två olika bilder, med olika klädsel
har hon ritat av här kommer orginalet och
den hon ritat.









Blev nöjd, mycket nöjd med båda. SÅ dom har fått
varsin ram med guldkant och hänger vid
altandörren.
Ena ovanför den andra..
=)

En toppen tjej..

OM ni vill komma till hennes tävling
som pågår just nu så klicka på denna länk så kommer ni
direkt till tävlingen.

Vill ni komma till mitt inlägg som jag skrev tidigare
om tävlingen så klicka här..

donken
2011-11-11 @ 17:50:35
URL: http://donkens.blogg.se/

Oooh! Så fina ord!! Hihihi jag egoboostar lite på detta vackra. Hihi! Tack!! <3

Hempan
2011-11-11 @ 18:57:16
URL: http://hempan.blogg.se/

Fina ritningar. Den med hatten är riktigt fin =)

Mamma
2011-11-11 @ 21:17:52

Den första var bäst, den andra tycker jag inte liknade dig alls. Har du fått dem eller har du betalat henne något?

Linda - En Vimsig Mamma
2011-11-11 @ 21:51:49
URL: http://holen666.blogg.se/

kan inte annat än att hålla med om att hon är en toppen tjej =) kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0