Dopdag

Igår lördagen den 15 februari döptes lilla Alina. 
 
Vi valde att ha dopet redan nu i februari för att min mamma hade sparat dopklänningen som jag hade när jag döptes och jag ville att den skulle passa på lilla Alina också.
Då kände vi att vi inte ville vänta för länge. 
Jag var ca 8 veckor när jag döptes i februari 1989.
Alina var nu 10 veckor när hon döptes. 
Klänningen passade perfekt. 
 
Så det känns lite speciellt att jag och min dotter kunde ha samma dopklänning. 
 
 
 
 
 
Fler bilder kommer.

Mamma
2020-02-17 @ 13:50:06

Det är helt underbart ❤️ ❤️

Johanna
2020-02-18 @ 18:53:44

Fint! Tage hade min pappas gamla dopklänning ❤

Svar: Fint. Kul när man kan använda äldre kläder
fjarilkarin.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0