Tisdag morgon

Började med att ställa klockan på tisdag morgon.
Lägenheten skulle förbesiktigas. 
ÄR nog det töntigast som jag har varit med om.
 
Jag försökte ringa Bodenbo under måndagen och flytta tiden som jag först fått för 
den passade inte. Men nja det är fullt över allt, det bästa är ju om du är med vid besiktningen 
då sa jag men flytta den då till nästa vecka.
Nej det går inte måste göras inom 1 vecka från uppsägningen.
Men då måste ni flytta tiden sa jag.
Då kommer han 7:30 och får börja tidigare sa hon.
7.30 prick kom han och plingade på dörren.
Gick runt i lägenheten med skorna på och prickade varenda matta. Han försökte inte ens gå bredvid mattorna där det finns utrymme för det. 
Nä mitt på mattorna gick han. 

Sen gick han runt i lägenheten och lös med sin ficklampa.
Efter 4 minuter gick han ut från dörren och var klar. Jag har ingen aning om vad han gjorde här. 
Han frågade om vi haft några problem. Nä sa jag vi flyttade in i oktober
så har inte bott här så länge. 
 
Sen var det klart och han for. Då vet jag att han skulle till grannhuset kl 8, så han ställde sig på parkeringen utanför oss och där stod han till 7.55. 
Vi såg han hela tiden, han satt i sin bil. 
 
Mycket märkligt. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0