Maj

Då var vi här i en ny månad igen. 
Tiden flyger iväg.
 
 
Våren är påväg ialalafall, vi har haft några riktigt varma dagar då man har
kunnat gå utan jacka och jag har sett några gå med shorts också, men det är för tidigt för mig ännu, men det var skönt att gå utan jacka med värme. 
Våren är påväg med stormsteg och då kommer pollen och slår till hårt också.
Ett helsike det där med allergi när läkarna inte vill förnya den medicin man haft i flera år utan vill testa något nytt. 
Då är det inte bra. Jag vill ha den jag brukar ha som jag vet hjälper, den jag har fått nu hjälper inget alls. Men skulle ge det några dagar och testa annars skulle vi testa något annat. 
Jobbigt det här. 
 
Men vädret svänger fort. 
Nu vill vi ha mer värme och sol så sista snön försvinner. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0