Elgiganten

Suck säger jag bara.
I måndags (förra veckan) när jag pratade med dom så sa dom
att jag ska få ett tillgodokvitto inom 2-3 veckor, dom vänar bara på tillverkaren.
Men då får jag ett sms idag av elgiganten där det sår att
dom du har beställt reservdelar.
Vad då reservdelar... Jag ska ju få ett tillgodokvitto, så jag kan välja en ny dator.
Den gamla ska inte lagas. Blev arg..
Så arg så jag sa till mamma ring du annars skämmer jag ut mig, kan inte ringa
kundtjänst när jag är så här arg.

Butikschefen skulle ringa upp.
Än är inte sista ordet sagt tydligen.
Men det har jag.

Jag SKA ha ett tillgodokvitto så jag får ta ut en ny dator.
Imorgon ska jag förklara hur det artar sig och vad som egentligen har hänt.
Nu säger jag God natt.
För sista gången denna augusti, i morgon är det september.

Millah
2010-08-31 @ 22:58:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0