Nu ska jag berätta om resten av veckan

Vi var på tisdag eller hur?

På onsdag morgon eller redan på tisdag kväll visste vi att vi inte skulle få sova speciellt länge...När kusinerna vaknade vid 8 så var det bara att stiga upp. Hjälpa dom och ge dom frukost, klä dom och sedan skicka iväg kusinerna tillsammans med mamma, syrran och morbror till Leos lekland. Jag hade också velat följa med och busa lite. Men jag hade som sagts tidigare tenta på torsdag så jag satt hemma i lugn och ro pluggade medan det var tyst i huset. Nrä dom kom hem var det bara att lägga plugget åt sidan och busa med kusinerna.. Det är inte så ofta som man får se dom, så när man ser dom vill man ju självklart busa lite med dom.. Till middag idag blev det kyckling och ris. Kvällen avslutades med Wii spelande.

Torsdag, upp tidigt och fara iväg till skolan, försöka att inte väcka något av barnen innan jag kommit iväg. När jag var klar med tentan drog jag fort in till Boden och invignignen av Bodens nya galleria, Enter. Första intrycket var bra, jag gillade planlösningen. Får fara dit någon dag i veckan då det är lite mindre folk, jag orakde inte stå  i kö och titta på någonting... Behövde ändå ingenting just nu iallafall. Nu var vi hungriga, till Nordpoolen och käka lite lunch, hamburgare. Baddax. oj så kul vi hade det nere i poolen och bada, jag tror att A och E var mer undervatten än vad dom var över. Dom ville inte gå upp sedan när vi bestämde oss för att vi blev tvugna att gå upp för att fara hem och laga mat. Vi skulla ju få ännu flera middagsgäster.

Min moster och min andra morbror kom och åt middag hos oss, dessutom kom mammas kusin med hans familj. Deras son var jätte söt, han var sex månader gammal och hur söt som helst. man ville bara mysa med han hela tiden. Så totalt till middagen blev vi 15 personer. Älgkött, pommes chauetu och såser, bea-sås och enbärssås. Med kladdkaka till efterrätt..

Påtal om kladdkaka, det blev lite kvar så att nu ska jag gå och äta upp resterna...mums...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0