Bb-väskan


Jag fick ju frågan tidigare om jag inte kunde visa vad jag packade i bb väskan. 
Nu hann jag inte visa innan lilla stjärnskottet kom. 
Men hade hygienartiklar till oss alla 3. 
Blöjor till bebis. Det fick man inte på vår bb. 
Mjukt toapapper (guldvärt)
Ombyte till mig och Marcus x2. 
Kläder till bebis 1 set i 50 och 2 i 56. 
Pjamas
Godis och chips. 
Filt
Mössa. Handskar. Overall. 

Var skönt att ha egna kläder. Vi stannade 2 dygn på bb och 
Vi använde allt vi hade pakat ner. 















Anonym
2019-12-16 @ 15:11:26

Tack, roligt att du visar! När var bebis beräknad och när föddes hon? 😊

Svar: Bebis var beräknad den 4 dec och hon kom den 7e.
fjarilkarin.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0