Kirunadygn

Tisdag morgon så hoppade vi in i bilen och 
styrde norrut till Kiruna. 
Vi skulle hälsa på Marcus släkt. 
Detta var andra gången som jag åkte upp efter det att vi flyttade.
Vi fick en liten chock när vi kom upp och skulle hälsa på hans farmor.
Hon var inlagd på sjukhuset så vi satt där och höll henne sällskap sen sov vi hos sävrmor 
eller i svärmors lägenhesthus finns en övernattningslägenhet.
Den hyrde vi över natten så vi sov där 
men åt uppe hos svärmor. 
Tog en hel del bilder på Kiruna som förändras varje gång som man är där.
Marcus sa också att mycket hade hänt sen han var upp sist och det var inte så länge sen. 
 
Vi stannade till onsdag eftermiddag innan vi åkte hem 
till Boden igen. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0