En nyhet

Idag ska jag dela en rolig nyhet med er. 
Är ni nyfikna??


Ja klart ni är, ni är några få som redan vet vad jag kommer att skriva.
Men många av er kanske blir lite chockade...
 
 
 
Fortsätt lite längre ner....
..
 
 
 
I måndags var vi på banken och nu är allt klart.
 
Vi har köpt hus. =)
 
Det blev detta fina hus...
 
 
 
1 plans villa med mycket utrymme och stor tomt. 
Med en  svalkande pool också..
Men den säger Marcus bara är en bonus. 
Men nu finns det en där så nu kan man svalka sig i sommar om det blir varmt.
 
Så vi kommer i fortsättningen också att vara bodenbor.
=)

Längtar till inflytt. 
Sis
2019-05-16 @ 20:28:32

Wiie :D 👏 Ser ut att vara riktigt fint 😍 Blir säkert super bra när ni har flyttat in och får till det till ert :D

Mamma
2019-05-16 @ 22:47:03

❤️❤️❤️

Faster
2019-05-17 @ 21:44:25

Grattis till ert fina hus. Här har jag druckit kaffe så det är ett riktigt bra Karin kök och bra plats för Marcus hoppie. Bra grannar oxå. :)
Kramar

Svar: Känner du dom som bor där nu?
fjarilkarin.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0