5 maj

Igår trodde jag inte att det var sant när jag tittade ut genom fönstret på kvällen.
Det snöade. Jag som flyttade från Kiruna för att slippa snö i maj..
 
Men nu räcker det, nu får det inte komma något mera, även om det har dalat ner lite flingor nyligt också. Men nu får våren komma tillbaka med full kraft. 
 
 
 
La sig som ett vitt täcke på marken all snö som kom, men redan nu ser man att det försvinner sakta men säkert, men då visar termometen 
6 plus grader idag. 
Idag går jag bara runt i pjamas och njuter, har inga planer på att klä mig och det är skönt att gå runt i morgonrocken som jag fick i present och 
bara mysa i soffan. 
 Ska enas och slå på en film nu tror jag. 
 
Sen blir det rester till middag, så en riktgit slö söndag här 
i Sävast idag. 
 
Nya tag imorgon tror jag. 
Eller vi får se.
Är skönt att vila och ta dagen som den kommer.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0