Årskrönika 2018 del 2

Sommarsemestern gick fort, vi var inte hemma mycket. 
Vi var i Boden, på rhodos, i stugan och i finland. 
 
Passade på att göra dagsutflukter under semestern, bla till Ranua zoo 
i finland. På rhodos gjorde vi också dagsutflykter, men vi valde
dom varmaste dagarna där att åka iväg på så det var lite jobbigt. 
 
Första dagen min chef var tillbaka från sin semester i augusti så sa jag upp mig. 
Flyttlasset från Kiruna gick i oktober. 
Hela hösten körde vi med bil och släp ner mellan Kiruna och Boden. 
Mest var det jag som körde ner på helgerna
med fulla släp och tillbaka till Kiruna på söndag med tomt släp.
Vi lastade in i mamma och pappas garage så vi fyllde upp det, vi lastade massor på deras ovanvåning också. Bokhyllorna lastade vi in i deras kontor.
Så det syntes tydligt hos dom att vi var påväg att flytta. 
Men var mycket smidigt sedan att hämta från dom när vi väl fick nyckeln till lägenheten
den 15 oktober. 
 
Under hösten hann vi med ett 1 års kalas också.
 
Under flytten fick jag lära mig att backa med släp också, 
det var en ny erfarenhet. 
 
Flytta allt dit och packa upp innan vi båda började nya jobb i november. 
 
I december firade vi mig som fyllde 30 och vi firade jul.
Marcus jobbade julen och jag var med mina föräldrar. 
Året avslutades med influensan.
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0