Presentdag

Ifjol fick mamma i present en dag på stan 
med fika och med en tröja. 
I år i present fick hon vara med och välja aen handväska.
Så nu 1 år efter första presenten 
så blev äntligen denna dag av. Vi inledde dagen med att äta lunch
jag och mamma med pappa och syrran. 
Vi gjorde några ärenden tillsammans innan dom åkte hem och vi fortsatte
strosa lite på stan. 
 
Vi hittade både handväska och tröja.
Mamma köpte även fler tröjor och lita annat smått och gotts om hon behövde. 
Jag hittade ingenting till mig själv. 
Då blev min man glad och nöjd. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0