Massage

Måndag efter jobbet så hade jag en inbokad tid för massage.
Nå inte direkt efter jobbet utan hann komma hem, äta middag och vila en stund innan jag skulle iväg.
Mamma har rekomenderat mig en massör ute i Vittjärv.
Så när jag körde dit enligt gpsens anvisningar så blev det lite galet.
Jag hittade dit och till rätt gata, men inte rätt hus.
Singde mamma som guidade mig rätt.
Hade glömt att svänga en sväng, så jag kom upp på en liten tvärgata innan
jag hittade rätt. 
Men det gick bra tillslut.
 
Skönt var det också, hade bokat en 90 minuters besökstid.
Så var riktigt skönt för min onda rygg 
och sen behandlade hon mina onda fötter med lite laser.
Kände ingen skillnad då, men nu efteråt så har jag haft mer ont just där.
Så tveksam till laserbehandlingen på mina fötter. 
Men det var skönt och hon hittade lite onda punkter på vaderna men
även på skenbenet. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0