Fredag med syrran

Fredagen fortsatte med att jag åkte till syrran och hämtade henne.
Jag hade fått en lånebil att ha denna dag. 
Plockade upp henne och körde sen till stan och letade en parkering.
Även om jag fick en liten bil så var det svårt att 
hitta en parkering. 
 
Gick direkt och käkade lunch på dagobert. 
För att vara mitt i lunchtid så var det väldigt tomt i restaurangen och bara ett fåtal som kom in och tog med sig mat. Men vi satt där i lugn och ro och åt och pratade.
 
 
 
 
Gick vidare och kikade i några butiker medan vi väntade på att min bil skulle bli klar. 
Men när klockan var vid 14 då dom sa den skulle vara klar
så satte vi oss och fikade och väntade att dom skulle höra av sig.
 
 
 
Men när jag inte hörde något och parkeringen gick ut.
Så gick vi till bilen och åkte till bilfirman för att kolla om bilen var klar eller inte.
Direkt vi kommer dit ser vi bilen stå på parkeringen.
Så går in och betalar och sen åker vi tillsammans till Boden.
Jag lämnade av henne hemma innan jag sedan åkte hem och hämtade min man för vi skulle på dejt.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0