alla <3 dag

Torsdag och både jag och maken jobbade förmiddag. 
Båda slutade 14, men jag hann hem först för Marcus behövde stanna och tanka på vägen.
Började direkt med middagen för vi hade inte så mycket tid.
Fixade middagen och vi åt
grillkorv och pf. Piffade till middagen med ett hjärta =)
 
 
 
 
Efter maten åkte vi tillbaka till Luleå 
för att gå på husvisning. 
Men det var yttligare ett hus som vi inte tyckte om. 
Så det räknade vi bort. Men vi måste ju kolla för att hitta det vi vill ha.
Men när vi skulle gå upp för trappan så ser vi att taket var igenbyggt och det gick inte att gå upp.
Men för det priset så tycker jag hela huset ska vara klart
och inte bara nedre plan.
 
Så vi fortsätta att leta.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0