Fredag 28 sept

Ställde klockan, men det hade jag inte behövt. 
Vaknade innan klockan som vanligt. 
Kl 10.00 träffade jag bästa frissan Åsa för att bli fin i håret. 
 
Blev gigantisk skillnad när vi väl hade bestämmt 
hur vi skulle göra. 
Vilken färg som vi skulle välja..
 
 
Detta blev resultatet. 
Färgade fransarna också och det blir också enorm skillnad och ett bra allternativ
för mig som inte gillar att sminka mig. 
 
 
 
Vad tycker ni?
En helt ny tjej set det ut som till höger. 
Sis
2018-10-04 @ 15:17:53

Det blev verkligen skillnad!! En mycket snygg brutta. Du får en varmare färg i ansiktet då håret blir mer intensivare/ mörkare. Mycket snyggt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0