1 års kalas

 
 
 
 
 
Var på ett trevligt 1 års kalas under lördagen. 
Lilltjejen fick även sitt namn officiellt via en liten namngivningscermoni. 
 
Läckra tårtor med babblarna som tema. 
Syns det att denna tjej älskar bablarna??? 
 
 
 
 
Detta fick födelsedagsbarnet i present av mig och min make. 
 
 
Tavlan har jag gjort själv, broderat och slitit. 
I paketet gömde sig brio hunden.
 
 
Lyckligtvis hade hon ingen och av alla presenter som hon fick
så fick hon ingen dubblett så det var ju kul.
 
Nu kan hon gå runt och dra denna efter sig.
Blir sött att se nästa gång vi ses. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0