Min sista arbetsdag

Idag fredag 12 oktober så jobbade jag min sista dag i 
Kiruna Kommun. 
Jag hade bara halv dag av arbetstid och när jag slutade så stannade
jag och köpte lite godis på direkten och sedan svängde jag förbi Ö&B och köpte små flyttlådor och 
lite mer sopsäckar. Dom hade tagit slut. 
 
Hem och drog ner lite gardiner så jag kunde starta 
tvättmaskinen och skölja upp dom. 
Då är dom rena att hänga upp sedan i lägenheten och enkelt att 
putsa fönstren sen när det är dags. 
 
Packade ihop några lådor också under tiden. 
Marcus kom hem och vi fortsatte att dra ner gardinerna så nu har vi inga gardiner alls 
i huset samt att allt från fönsterbrädorna är nerpackade utom 
lite lampor som får vara kvar än så länge. 
 
 
 

Börjar vara väldigt tomt och ekar i alla rum nu.
 
 
 
Nu är flytten när på riktigt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0