Helgen

Långa sovmorgnar och ett lugn att man är ledig.
Åkte och fikade på café safari 
innan vi åkte till sjukhuset och hälsade på Marcus farmor. 
Åkte vidare direkt till Marcus bror som fyllt år. 
Fikade lite tårta där. 
Hem och fixa lite middag, Marcus gjorde lövbiff 
och pommes. Det var gott precis som 
det brukar vara när han lagade mat. 


Söndag handlade vi innan Marcus bror kom och 
de hjälptes åt att montera ner paviljongen. 
Medan jag bakade. 
Sedan skrev vi på köpekontraktet också. 
Så Yttligare en sak man kan bocka av på listan. 



Recept på bakningen kommer måste bara renskriva mina anteckningar så jag vet hur jag gjorde. 

Till middag gjorde jag laxsoppa. 
Gott gott och en riktig höstmiddag som passar när det är lite svalare ute. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0