V.46

En vecka full med jobb. Jobbade 6 av 7 dagar. 
Långa dagar var det också. 
Men var iallafall ledig på onsdagen och då hade min make bokat in mig till tandhyginisten. 
Det var dags att skrapa tandsten igen. 
Samt en liten undersökning. 
Jag som drar mig från att gå dit tyckte att det gick ganska bra
när jag väl var där. 
Tandhyginisten som jag fick gå till var ung och duktig och kom med
en del smarta tips till mig. 
Hon visste att jag hade svårt med vissa verktyg så 
hon var påläst. 
 
Nu dröjer det ett tag till nästan gång hoppas jag. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0