Lördag

Lördag och första arbetsveckan avklarad. 
Jag hade planerat att vila och återhämtning stod på schemat.

Men istället blev det minigolf och cykling som stod på schemat.

Vi cyklade alltså till minigolfbanan och använde det sista pengarna som vi hade kvar på ett presentkort
på ripan för att spela. Presentkortet räckte nästan hela vägen.
Efter middag och annat som vi använt presentkortet till så var det 90 kr kvar och
minigolfen kostade 100 kr. 
Så behövde bara betala 10 kronor och det var ju överkommligt. 

Marcus vann minigolfen med 1 slag.

Det var gämnt hela tiden och väldigt svängigt om vem som ledde.
Men till slut vann han och fick 3 hole in one.
Jag fick bara 2.Kanske var det som avgjorde eftersom han bara vann med 1 ynka slag.

Nåja, jag är inte bitter, jag vinner nästa gång. Han fick bjuda på mjukglass efter 
träningspasset.

När vi kom hem så somnade vi på soffan så middag blev lite senare.
Grillade go kyckling till middag. 
 
Vi hann även med att renbädda sängen och tvätta. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0