Önskeinlägg blommor

Jag fick frågan om Jag inte kunde blogga om blommor ochoch min allergi. 

Jag är känslig mot blommor och jag vet inte riktigt själv vilka blommor jag är allergisk mot. 

Liljor och tulpaner liljor vet jag att jag inte ens kan vistas i samma rum som. Tulpaner går bra någon dag innan det slår ut för mycket. 

Annars kan man ha som regel att blommor som luktar får jag inte. 

Rosor går bra. 
Nejlikor går bra. 
Gerbera går bra. 

Fick denna bukett när vi flyttade in och den fick stå sig till den skäjälvdog. Den behövde jag inte kasta i förtid pga allergi så hon lyckades bra med sin bukett. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0