Julbak

Pga flytten drog jag igång julbaket mycket senare än vad jag brukar göra och det märks. Nu har jag tidsbrist. Vet inte när jag ska hinna baka allt. 



Det har blivit många dubbla satser och av Mjukpepparkaka blev det 8 gånger stor sats. 
Det ska bakas fler Stompa och sen ser ni listan. 
En hel del kvar. 

19 november drog årets julbak igång. 
Har fått hjälp av både mamma och av syrran både med bakning och diskning. 
Diska är det tråkigaste med att baka. 
Men måste tydligen göras det med. 

Målet är att bli klar i helgen med allt. 
Vi får se. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0