Tisdag

På tidag så var maten klar när jag kom hem från jobbet.
Marcus dukade fram middagen på bordet samtidigt som jag kom hem, så det hade han tajmat bra.

Trevligt att ha mannen hemma som serverar middag direkt när man kommer
hem från jobbet.
Bara att komma hem och sedan sätta sig till bords direkt.
 
Efter middagen var det min tur att ligga i soffan och vila.
Tror inte att Marcus vilade, men jag låg och sov iallafall. Jag som hade tänkt
sitta och brodera så jag blir klar med min tavla.
Nu är jag på slutspurten  och då vill jag gasa på så den blir klar och jag kan
ta upp nästa projekt.

Jag har en stickning som är igång och sen kan jag alltid börja att brodera
någonting nytt. 
Så har en del att göra bara jag ids. 

Men ska bli ändring på det.
 
Brukar ni sitta och brodera eller sticka?
Eller ni kanske virkar eller gör något annat handarbete???
 
Virka har jag nästan glömt hur man gör.
Var väldigt länge sedan som jag virkade något, har mest stickat på sista tiden.
Så får nog öva en hel del innan jag vågar mig på att virka något fint.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0