Måndag

När jag kom hem så låg Marcus och sov så sött.
Han hade klivit upp tidigt för att föra bilen på service med mig innan jag åkte till jobbet, så han
var trött och vilade lite innan han skulle jobba. 
Så medan han sov så satt jag och broderade på en tavla och sedan gjorde jag middag innan han vaknade.
Jag fick till och med väcka han när middagen var klar. 
Så han var chokckad att jag var hemma och att middagen dessutom var klar. 
 
När vi hade ätit middag på måndag så ringde Marcus lillebror och ville komma förbi
och gratta han i efterskott.
Så han och hans flickvän kom förbi och fikade och vi satt länge och pratade.
Marcus hann åka till jobbet och Vi satt kvar och 
pratade 1 timme efter det att han hade åkt.
Så när dom for var det bara och göra sig klar för sängen och gå och lägga sig. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0