Ett tips

Nu ska jag tipsa er.
Jag går regelbundet på fotvård och det är så skönt och välbehövligt. 
Mina fötter och framförallt hälarnabehöver det.

Nu över sommaren så blir det lite längre mellan gångerna och jag köpte mig en fothyvel för att testa och 
själv ta bort lite död hud medan jag väntar.
 
Nu har jag testat den och det blev jättebra.
var vara försiktig så ni inte skär er.
 
 
Denna kommer jag att använda fler gånger. 
 
Ta ett fotbad först och mjuka upp fötterna och dra sedan försiktigt på förhårdnaderna och
avsluta med att fila fötterna. 
Passa er så ni inte gåt för djupt. 
Men det märks tydligt hur långt man kan gå.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0