Augusti

Ny månad och nya förutsättningar. 
Fortfarande varmt idag men dom säger det ska bli kyligare och regn till helgen. Lite tråkigt med regn när man är ledig. Men det är välbehövligt. 
Jag tror augusti kommer bli toppen och jag längtar till mörka svala nätter då man kan sova utan att besväras av värmen eller av ljuset. 

Njut ni som fortfarande har semester.
Dom säger juli har varit rekordvarm så känns bra att kunnat vara ledig och njuta av sommaren. 

Denna bild tog jag tidigare när det regnade sist och vi var ute och spelade kubb. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0