5 augusti

Idag åkte min familj hem.
Dom åkte redan vid 12. Så blev en lugn dag i soffan framför serien Saknad. Aldrig sett den tidigare men vi tänkte ge den en chans. 
Och den var faktiskt bra. Den var spännande eller är. Vi hann inte se sista avsnittet. Det blir att vi ser slutet imorgon.

Kl 19 hade vi köpt biobiljetter så blev en biodejt med mannen idag. 
Obligatoriska popcorn samt dryck och bra sällskap framför filmen 
Mission imposible Fallout.

En riktigt spännande film men lite för lång. 2.27 lång var filmen. 
Det var mycket som hände och Marcus tyckte om den. 
Hunt lyckas alltid till slut. 


Läste denna reflektion på dn.
Mycket bra tankat och .än fick lite lätt släng av åksjuka eller svindel ibland. Ändå såg vi inte filmen i 3D utan i 2D. 

I 3D hade det varit ännu värre kan jag tänka mig. 

Läs denna 

https://www.dn.se/kultur-noje/filmrecensioner/filmrecension-mission-impossible-fallout-ar-en-hogtflygande-actionfulltraff/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fjarilkarin.blogg.se

Här kommer du att få följa min och mina döttrars vardag. Anges inget annat är det jag som är fotograf och alla bilder är mina, copyright.

RSS 2.0